:(

Evis, jag vet att du inte gillar när jag lägger ut en massssa text och ingen bild.. Men jag har inte direkt en bra bild för detta..

Som vanligt så har det inte hänt så mycket i mitt liv... Jag har knappt jobbat förutom på inventeringen i tisdags, jag har knappt träffat något folk och mitt kärleksliv är fortfarande lika dött...

Idag har jag varit extremt duktig.. Jag har gått ut med Ozzy två gånger (brukar inte gå ut med honom alls :P) Men jag var typ den enda som kunde gå ut med honom och jag insåg att det faktiskt var ganska skönt.. Att gå i skogen och bara tänka på en massa saker..

Idag har jag dessutom pratat mycket med Lotta... Vi har pratat om det mesta men vi pratade mest om min "framtid".. Hur jag ska göra när jag söker jobb, hur jag ska förbättra min cv och sånt..
Sen sa hon till mej att hon kunde se i mina ögon att jag kommer att lyckas i livet... Pga att jag är så envis, villig att jobba och för att jag verkligen vill... När hon sa det till mej så blev jag så glad över att höra det för det är första gången jag någonsin har fått höra det.. Det kändes så skönt att få veta att det är någon som verkligen tror på mej och stöttar mej i allt jag gör..
Min mål/dröm här i livet är att öppna en egen "pub" och jag ska göra allt i min makt för att jag ska nå min dröm..

Jag vet inte om det är någon som har märkt det men på senaste tiden har jag inte mått särskilt bra.. Då menar jag inte fysiskt utan psykiskt.. Jag har tänkt på en massa saker och det får mej att må dåligt.. Men även för en massa andra saker som händer i mitt liv.. Sånt som jag inte vet vad jag ska göra åt för att få mej själv att må bättre..
Jag tror mest att det beror på att jag vet att jag kommer att bli av med mitt jobb snart och eftersom att jag inte har ett nytt jobb än så blir jag extremt orolig.. Jag är inte en sån person som klarar av att gå hemma hela dagarna och inte göra något speciellt.. Jag vill jobba och känna att jag gör någon nytta här i livet.. Jag måste engagera mej i saker och ting för att jag ska må bra..
Sen beror det på killarna i mitt liv som bara försvårar allt.. Killar som säger en sak och gör en annan och bara förvirrar mej och gör mej ledsen över en massa saker..
Sen är det en del saker som jag inte kan ta upp i min blogg för olika anledningar..
Varför kan inte mitt liv vara lika perfekt och underbart som alla andras verkar vara..? :'(

Vet inte hur mycket mer av detta jag klarar..

Kommentarer
Postat av: Nina

Lotta är en underbar kvinna, såsom du! Alla andra lever inte perfekta liv, vi är bara för fega för att prata om dem. Kolla på arbetförmedlingens hemsida, där kan du hitta på mycket tips på kurser och liknande som kan hjälpa dig starta eget! Passa på medan du ändå bor hemma. Du har ju framtiden för dig! Kram

2009-09-03 @ 02:56:48
URL: http://haekkinen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Älskling.. för det första så spelar det ingen roll angående bilden och för det andra så tror jag på dig och står bakom dig i allt du gör. Finns här för dig <3

2009-09-03 @ 09:02:44
URL: http://detharvajukul.blogg.se/
Postat av: Anna

Aw, sotis.. Inte ska du ga och ma daligt :( Onskar du kunde vara har, sa skulle jag visa dig starbucks och vi skulle ga till ett asbra ute stalle vid picadilly ! haha, i wish. :) men ah det finns ju inget jag kan gora harifran.. men vi ses sa fort jag kommer hem. <3

2009-09-03 @ 23:14:05
Postat av: sandra

hoppas det blir bättre snart.. <3

2009-09-05 @ 16:28:04
URL: http://sjacovic.blogg.se/
Postat av: Julia

Finns här för dig hjärtat <3 Miss you^

2009-09-09 @ 00:41:35
URL: http://juliasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0