^^

Denna dag har minst sagt varit intressant :P
Dagen började med att jag så klart fixade mej och så sen åkte jag till centrum för att möta upp Evis för att käka subway.. När vi väl ska köpa så står det att deras ugn är trasig så de kan inte värma mackorna... Men vi köpte ändå, tänkte att vi måste äta ^^
Sen gick vi och mötte Jenny vid tågen och så käkade vi på tåget.. Kan lugnt säga att subway inte är lika gott om den inte är varm, åt inte ens halva :(
När vi väl är framme på brommaplan gick vi direkt till tatueringsstudion och så fick vi vänta i typ 30 minuter innan vi fick komma in och prata med tatueraren (Kommer inte ihåg vad han hette men jag tyckte att han såg ut som en Hector så det kommer jag att kalla honom här ^^) och sedan 30 minuter till för att han skulle rita upp den och sedan förbereda ^^
Det tog ca 1 och en halv timme för att få tatueringen gjort.. Men det var underhållande ^^ "Hector" och någon brud som satt där inne satt och babblade om allt möjligt :P Men de var båda riktigt trevliga och roliga :P
På vägen hem stannade vi i stan för att Eve skulle köpa ny mobil och jag skulle kolla på en industrial piercing.. Mötte sedan upp mamma på tåget för att hon skulle köpa skor i handen...
Då fick jag reda på att min lilla kissekatt hade smitit.. Så vi åkte till handen för att köpa skor och sen åkte vi hem för att försöka hitta lilla Roxy.. När klockan var typ halv 8 så tog vi en paus för att käka middag.. Sen gick jag och mamma ut igen för att leta (med ficklampor), vi var ute i typ 15 minuter och hittade honom runt hörnet av vårat hus :D Kändes riktigt skönt att vi hittade honom, har var väl ute i typ 4 timmar :P Och han är lixom en innekatt ^^


See ya later biatches <3 <3


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack för du följde med, du har sköna händer att hålla i :) Bra att ni hittade kissen! <3

2009-09-08 @ 10:25:57
URL: http://detharvajukul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0