:)

Nu är det snart helg igen.. Kan inte säga att det ska bli skönt för det har känts som om jag har haft helg i 1 vecka nu.. Inte skoj, jag vill jobba :(
Men iallafall på lördag ska jag till grönan med lite people :) Ska bli riktigt kul faktiskt.. Mer än det så har jag nada planerat denna helg..
Jag vill dra ut och festa imorron men ingen kan :( Och den enda personen som ska ut och festa är Eve.. Hon ska dra ut och fira en annan Eve.. Så jag vill inte direkt crasha hennes firande.. Iallafall inte själv :P Någon som känner sig sugen på att crasha med mej? (a) :)

Idag fick jag veta två riktigt roliga saker :P
1. Camilla ska praktisera på Långbro värdshus :D Tycker jag är kul eftersom att det var där jag praktiserade första gången :D
2. Sofia tog sitt körkort idag :D Så jätte stort GRATTIS till henne :)

Nu har jag inte direkt så mycket mer att skriva.. Händer inte så mycket i livet när man bara sitter hemma och väntar på att en telefon ska ringa för antingen jobb eller något annat skoj..


Kommentarer
Postat av: Julia

Men jag då? mig har du inte frågat.. <3

2009-09-11 @ 05:28:42
URL: http://juliasundell.blogg.se/
Postat av: Angelica

Eve sa att du skulle på begravning idag så jag trodde inte att du skulle vara på så fest humör.. Men vill du? :) <3

2009-09-11 @ 12:38:50
URL: http://misslyckad136.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0