....

Det har inte hänt så mycket sedan jag skrev sist.. Iallafall inget jag kan skriva om här ;) Haha skoja bara :P
Jag har inget planerat denna vecka.. Ska åka till min pappa på fredag och vara där under helgen.. Får se om det händer något skoj där..
Nästa vecka blir förhoppningsvis skoj.. Då blire bandit fest :D och det är ju så gott som alltid roligt :) Haha det är ju typ höjdpunkten varje månad i mitt liv :P
Någon som vill följa med?

Har fortfarande inte hört något från alla jobb som jag har sökt :( Lite tråkigt, blir ju snart av med mitt jobb (inte för att jag jobbat något under typ hela september) och jag har tröttnat så stenhårt på att bara sitta hemma och göra ingenting.. Kommer fan att ruttna snart :'(

Jaja, nu har jag iallafall uppdaterat och jag har så pass tråkigt så ska nog gå och lägga mej och läsa eller nåt sånt.. Vi hörs xD


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad du behöver är en rejäl spark i arslet! =) Tips på jobbsökarsidor: stepstone.se och jobbet.se. De har hjälpt mig massvis. Sen så finns bemanningsföretaget Qwork som skaffade fram det jobbet jag har idag. Dom är grymt bra! Trevlig helg, hälsa Uffe å Lotta. Kramis

2009-09-17 @ 09:24:51
URL: http://haekkinen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack Nina :) Ska kolla in dom sidorna..

Detsamma, det ska jag göra :)

Kram

2009-09-17 @ 11:50:43
URL: http://misslyckad136.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0