..

Jag har tröttnat så STENHÅRT på att sitta hemma så gott som varje dag... I want to do stuff people :(
Ja, idag har jag inte gjort så speciellt mycket.. Var på Jysk med mamma och köpte en "hylla" till vardagsrummet som jag monterade ihop... När jag var halv vägs klar så insåg jag att två delar va åt fel håll så fick ta isär den igen och börja om.. Sen när jag hade spikat fast baksidan och skulle sätta i den sista delen så ser vi att en till det är fel... Så fick göra om det igen *frustrerande* Men den blev jätte fin när den väl var klar..

Jag måste verkligen skaffa mej en hobby eller någonting nu när jag inte har ett jobb och ingenting att göra på dagarna... Några förslag?

(Jag tycker det är ganska kul att folk klagar på att jag aldrig uppdaterar när det finns en hel del andra som uppdaterar mindre än vad jag gör och de har ändå saker att skriva om)

Aja, har inte direkt något vettigt att skriva här..

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0