Söndag

Idag tycker jag att jag har varit riktigt duktig och gjort en massa saker :P
Dagen började med att jag åkte till stan med Evis och Jenny.. Där mötte vi upp Jossan och gick och fikade :) Var riktigt skoj, har inte träffat Jossan sen skolan slutade.. Blev en hel del trevliga konversationer och självklart helt underbart sällskap :)
Efter stan så följde jag med Evis hem till henne.. Vi satt och kollade på lite resor och lite annat :P Det var sjukt skoj, vi satt och skrattade så gott som hela tiden.. Hade folk sett oss hade de nog trott att vi var höga xD
Men när jag väl kom hem så var åt jag middag och la mej sedan framför en film och slappnade av :P
Sedan var det dax att komma tillbaka till verkligheten och börja söka jobb.. Sökte några stycken faktiskt :) Håller tummarna för att någon ska höra av sig :)
Satt och läste på arbetsförmedlingens hemsida att det finns massa jobb uppe i Sälen.. När jag läste det så kände jag hur det kliade i fingrarna.. Skulle vara sjukt kul att jobba där uppe ett tag :P
Men tror inte att jag skulle klara av att vara i Sälen 6 månader helt själv.. Någon som känner sig sugen på att göra mej sällskap isåfall? Skulle verkligen uppskattas och vara sjukt kul :)
Om jag inte hittar något jobb så får det väl bli back to school :P Men förhoppningsvis så blir det inte så ^^


Kommentarer
Postat av: Josephine

jag kanske ska jobba i sälen funderar på det men vi avvaktar lite så vi hinner fundera :D

2009-09-15 @ 10:21:43
URL: http://gfrojding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0