Tisdag

Som vanligt så klagar folk på att jag inte uppdaterar min blogg :P Haha men det är lite svårt att uppdatera när det inte händer någonting ^^
Men nu har iallafall det tråkiga denna vecka varit.. Så imorron ska jag åka till jobbet och hämta kläder och en massa papper.. Sen ska jag möta Eve i stan för lite shopping :) Kan verkligen behövas för att pigga upp mitt sinne lite.. På torsdag är det dags för bandit fest :) Och det ser jag veeerkligen fram emot.. Tyvärr så blir det bara jag och Eve (som vanligt) men vi har ju alltid kul ihop och vi träffar alltid en massa roligt folk :D

Jag ska gå till arbetsförmedlingen också och skriva in mej någon dag..
Annars har det inte hänt ett dugg i mitt liv.. Jag har äntligen kommit över den där skräcken av att söka jobb långt ifrån alla jag känner.. För jag har sökt jobb i Sälen och jag hoppas verkligen att jag får något av dom :) Men vi får se hur det blir med det.. Jag har inte direkt så mycket självförtroende när det gäller saker nu för tiden.. Känner mej helt nerbruten av allt som händer.. Psykiskt dåligt, tyvärr.. Men det är väl någonting som jag måste gå igenom för att komma till en punkt i livet där jag känner mej lycklig och inte stressad över en massa små saker..

Men jag får väl ta och skriva igen imorron när jag kommer hem från stan och så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0