Update :)




Bandit festen var riktigt rolig.. Var ganska lite folk men banden var grymma och självklart så fanns det ju snygga killar att titta på :) Haha jag fick faktiskt ett par komplimanger.. Men det var typ bara från en massa brudar ^^ Men det är ju bättre än ingenting ;) Vi hade en ganska rolig upplevelse på Mcdonalds efter också haha :P
Till någonting helt annat nu då... Nu är det inte långt kvar innan min älskling kommer hem igen :D :D :D Ska bli så jävla skoj att träffa henne igen, saknat henne som faan :( <3
Nu ska jag faktiskt ta och gå och lägga mej :P Måste ju upp imorron och göra typ inget eftersom jag inte har några planer :P Haha får försöka tvinga någon att umgås med mej ;)

Puss på er alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0