Yeah :)

Nu är klockan 03.20 och jag kom precis hem :) Jag är extremt pigg och har blivit döv på ena örat igen :P
Jag har haft riktigt kul idag.. Tyvärr så var det inte så mycket snygga killar där som jag hade hoppats på men några fanns det iallafall :P Sen såg jag typ två riktigt snygga killar på bussen hem men thats it ^^
Hehe killen som satt bredvid mej lånade ut sin jacka till mej för att jag satt och frös (Eftersom att jag hade lånat ut min tröja till Eve för att hon inte hade någon.. Och luckan i taket stod öppen och blåste rakt på mej) Hade den bara i typ 5 minuter men det var riktigt gulligt av honom :)

Imorron ska man upp typ 8 :P Ska till grönan med Jenny & Julia :P Sen kanske det skulle med någon mer.. Men det ska bli skoj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0