Helg update :)

Ja, ni kan förbereda er för ett långt inlägg ^^

Fredag:
Började dagen som vanligt med jobb, mamma var hemma med Bella för att hon var sjuk.. Käkade lunch med Tina och Åsa, var riktigt trevligt att umgås lite mer med kollegorna.. Vet ju inte hur länge jag kommer bli kvar på Euroline så kan ju vara bra att lära känna dom lite mer :)
Efter jobbet åkte jag hem och tog det lugnt, käkade middag och sedan började fixa mej..
När klockan var ungefär halv 10 så tog jag tåget in till stan för att möta upp Loppan på centralen.. Vi drog till El Amir och tog oss en cider/vin.. Direkt efter att vi hade köpt våran dricka i baren så kommer det fram en kille (som hade stått och stirrat ett tag) och sa: Om ni vill ha sällskap så är det bara att sätta er med oss ;) och pekade mot ett gäng med 8 killar.. Inga var direkt värda att göra besväret av det så vi sket i det och satte oss vid ett annat bord.. Vi pratade en stund och bestämde oss sen att vi skulle dra till Harry B James :D
Så Anna gick och bytte om till en kjol och jag stod utanför toaletterna och pratade med två tjejer som var jätte avis över att vi var tillräckligt gamla att gå till Harry B James xD
Vi hade det riktigt roligt på Harrys vissa perioder träffade en hel del roligt folk :) Var en kille som stod och sa att jag var helt perfekt, jag hade hela paketet förutom att jag var djurgårdare xD Han sa att om jag inte hade varit djurgårdare så hade han friat till mej direkt xD Hahaha fy fan vad rolig han var :P De sa dessutom att jag var en kopia av en brud som de kände, så de kallade mej Isabella hela kvällen ^^ Vi träffade en snubbe som hette Erik, han var typ jättekåt på Loppan xD Haha var jätteroligt.. Vi träffade hans kompis Danne också, han var mycket för att byta saker :P Loppan kände att hon inte ville byta något med honom men jag ställde upp xD Vi bytte ett armband, jag bytte nog upp mej..
Innan jag och Loppan drog hem så gick vi till Max.. Jag vill tillägga att jag fick en hel del kommentarer om hur jag såg ut och det var inga negativa :D Sånt gillar vi.. Var hemma vid 4, så däckade jag typ direkt i sängen xD


Lördag:
För er som läste min blogg igår så vet ni nog att min bästa kompis Evelina fyllde 20 igår :D Hon kom och hämtade mej vid 14.00 för att vi skulle till systemet och köpa "lite" dricka inför kvällen :D Köpte 3 boxar vin (2 vitt & 1 rött), en jävla massa cider och en del öl.. Haha blev jävligt tungt att bära xD
Efter att vi varit och lämnat drickan hemma hos henne så mötte vi upp Jenny och så gick vi och käkade på Greken i handen, var gott med frukost xD
Vi drog sedan hem till Evis och tog det lugnt.. Jag gick och mötte upp Loppan vid bussen och sedan började vi fixa maten och sånt..
Det blev en del drama med en person som inte ens är värd att nämna vid namn just nu.. Men jag lät inte det förstöra min kväll :P
Efter ett tag kommer Izza och sedan Diana :) Då blev det middag, sedan spelade vi Med andra ord som Evis fick av mej, Jenny och Anna :)
Var riktigt roligt, älskar det spelet ^^ Även fast jag alltid förlorar :P
Vi spelade ett tag och sedan blev det tårta.. Vi spelade ett annat spel också men det hann vi inte spela klart oga att Loppan och Jenny var tvungna att dra hem för att de skulle jobba idag :P
Men vi andra hade inga planer på att gå hem och lägga oss ^^ Vi drog istället till O'learys i haninge och fortsatte att supa :D Där mötte vi Kovac och hans polare.. Vi drack champagne och laktris shots :D
Sedan bjöd Kovac på Tequila men jag drack inte min (tycker det är totalt vidrigt) så Evis fick dricka min ^^ Var kanske inte den bästa iden men hon fyllde ju trots allt år :D
Vi dansade och hade det sjukt roligt.. Vi kände oss ganska roliga när vi var på väg till O'learys, vi såg ut som fyra helt olika personligheter xD Jag: Rockig, Evis: Slampig ^^, Diana: Läraraktig och Izza: Kommer jag inte ihåg :P
Men det såg ganska roligt ut eftersom att det verkligen inte såg ut som att vi borde ha umgåtts med varann xD När klockan började närma sig 2 så följde vi Izza hem, vi rastade hennes söta lilla vovve och sedan bäddade Diana ner henne i sängen :)
Sedan staplade jag, Evis och Diana hemåt mot Eve men jag vejade av vid handen för att dra hemåt :P Var super pigg när jag kom hem vid 3, så låg vaken i sängen en stund och kollade facebook och sånt.. Sen tröttnade jag och försökte sova istället :P

 

 

 

Söndag:
Vaknade upp och mådde helt okeey.. Var trött som faan och såg ut ännu värre ut xD Tog en dusch och fixade mej, sedan drog jag och Trollet till handen för att köpa presenter till mamma.. Trollet köpte två böcker till henne och jag köpte en annan bok :P Sedan gick vi till nagel salongen och köpte ett presentkort på fotvård till henne :) Annika kände igen mej direkt när jag kom innanför dörren då sa hon: Hej, ska du köpa ett present kort till mamma? ^^
Haha var ju riktigt roligt att hon sa det :P Sedan kom mamma och hämtade oss och vi åkte till länna.. Jag köpte ett till minneskort till min kamera, sedan köpte jag två par skor och ett par till Bella, vi gick in på Jysk och köpte lite saker.. Jag köpte 5 ramar och en massa take away muggar :D Så jag har letat efter såna muggar, så nu när jag hittade dom så köpte jag 20 st xD
Vi grillade idag :D Var jävligt gott, älskar grillad mat.. Sedan fick mamma sina presenter pga att jag ville vara med när hon fick dom eftersom jag är i Egypten när hon fyller år..
Hon blev jätteglad men det visste vi nästan att hon skulle bli ^^

Nä, nu måste jag faktiskt packa ^^ Ska ju åka till Egypten på tisdag, om vi nu kommer iväg xD
Fast det borde vi, det har ju inte varit stängt på ett x antal dagar så det borde inte stänga igen nu :P Men vi får se man vet ju aldrig..
Kanske skriver imorron innan jag åker, eller så skriver jag på arlanda :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, hittade du muggarna på jysk eller någon annan stans? :D

2010-04-26 @ 21:49:57
URL: http://annalalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0