Måndag

Åh, blir så jävla irriterad när man har suttit och skrivit ett inlägg och så råkar man komma åt en jävla knapp och allt försvinner....!!

Orkar inte rabbla upp allt som hände i Skåne.. Så ni som bryr er kan ju fråga mej direkt istället..!
Bilder hittar ni iallafall på http://Isbiiteen.bilddagboken.se

Just nu vet jag inte riktigt vad som händer i mitt liv.. Allt känns upp och ner, helt grått.. Vet inte riktigt vem/vilka jag kan lita på längre.. Önskar att man kunde ta en paus ifrån livet..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mig kan du alltid lita på :-) Love you - tack för en riktigt trevlig minisemester utan tjafs och bråk. Jag har kommenterat en del bilder - kunde ju inte låta bli :-)

2010-04-05 @ 23:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0