Måndag

Nu var det en hel evighet sen jag skrev, eller iallafall en vecka :P Har inte riktigt haft lust, skulle ju egentligen ligga på en solstol hela denna vecka.. Men tyvärr så blev det inte så pga den där vulkanen på Island som gjorde utbrott..
Så istället är man kvar i Sverige och gör inte så mycket annorlunda än vanligt.. Iallafall ska inte sitta och dalta om det, bara irriterande.. Har redan fått ut min ångest över det.. Nu ser jag fram emot nästa resa (som förhoppningsvis blir av) vi har bokat ny resa till Egypten den 27 april.. Hoppas att det inte blir något strul då för det orkar jag inte..! Nu kommer pappa inte att åka med pga att det blir så mycket strul med Ozzy och sånt.. Så det blir vi andra som åker..
Så nu ligger min resväska på golvet och är nästan orörd.. Orkar inte packa upp den när jag ändå ska ha den nerpackad igen nästa vecka :P Haha känns lite onödigt då..

Jobbade idag som vanligt.. Tiden gick relativt fort, vissa delar på dagen som kändes lite sega bara men det var inte så farligt..
Haha förra veckan pratade jag och mamma om mina arbetstider å sånt.. Då frågar mamma mej hur jag skriver mina timmar i vårat system.. Då säger hon att jag har skrivit fel ända sedan jag började där xD
Så idag fixade vi det, fick någon sorts klocka som man kan se hur man ska skriva.. Va faktiskt riktigt bra, jag trodde att det skulle vara jätte komplicerat men det blev inte ett dugg jobbigare :)
Märkte dock att jag har gått miste om en del timmar pga att jag har skrivit på fel sätt.. Så det ska vi ordna upp så jag får betalt för dom timmarna ^^
Känns ganska skönt nu, har fått förlängt kontrakt och löneförhöjning :) Niice..

Nu är det inte långt kvar innan min älskling fyller 20 år :D Då blir det firande, ska bli riktigt roligt.. Kan behöva en trevlig kväll med vänner(..!) och lite nytt folk :)
På fredag blir det utgång med Loppan iallafall.. Sen kanske Evis och Jenny ska hänga med :) Sen får vi ju inte glömma att det är löning på fredag :D Fan vad nice, älskar när lönen kommer ^^
Denna lön ska jag faktiskt försöka att spara det mesta av.. Har shoppat lite väl mycket nu de senaste månaderna.. Fast min garderob klagar inte :D

Just nu sitter jag och lyssnar typ 90tals musik ^^ Haha fan vad länge sen det känns ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0