Onsdag

Idag har jag kännt mej riktigt effektiv.. Började med att jag jobbade hela dagen, ungefär :P Gick hem ca 30 minuter tidigare men det tyckte jag att jag förtjänade ^^
Efter jobbet åkte jag, mamma och Bella till Siba för att köpa en laptop.. Hihi den är totally awsome :D har saknat att ha laptop som faan..
Sedan åt vi middag.. Sen blev det total rensning i mitt rum.. Kastade ut mitt skrivbord, min hylla, min data stol, massa annat skit..
Sedan blev det renovering.. Flyttade om så gott som allt i rummet.. Det enda som står kvar är min tv..
Ställde in sofforna från vardagsrummet i mitt rummet, det är inte helt klart ännu.. Ska köpa ett soffbord, hyllor och sånt för att göra mitt rum riktigt fint :) Kommer säkert bli jätte bra sen i sommar när de ska tapetsera här :)
Jag har tagit före och efter bilder men min kamera sladd ligger nerpackad just nu så orkar inte ta fram den.. Kan kanske lägga upp bilderna imorron ^^

Satt och försöka planera lite inför min födelsedag.. Men det gick inge bra, blev distraherad av annat ^^ Jag behöver någon som hjälper mej med att planera.. Loppan..? Du är den som jag tänker tvinga mest eftersom att du kommer att jobba på nästan hela min födelsedag :/ ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0