Sista natten i Skåne :/

Nu har snart min skånska semester tagit slut.. Vi åker hem imorron, tycker att det ska bli både bra och dåligt.. Jag gillar Skåne även fast det är lite väl mycket "landet" känsla.. Skulle vara bättre om man bodde mer centralt, typ i Malmö ^^ Men saknar Stockholm till viss del :P
Tycker att vi har haft det riktigt trevligt här nere med släkten.. Har träffat min kusins barn Matilda och Sebastian för första gången :) Riktigt söta ungar.. Sedan har det blivit shopping och sånt :P
Just nu sitter jag på min mosters data och konverterar filmer så att Trollet och jag har någonting att göra imorron när vi åker hem ^^ även fast jag säkert kommer att sova nästan hela vägen..

Nä men jag orkar inte skriva mer just nu ^^ Men det kommer att komma upp bilder och mer info om vår semester senare :)

God natt på er :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0