Söndag

Satt och kollade på lite folks bloggar och såg att ingen hade uppdaterat idag så då tyckte jag att jag kunde göra det ^^
Idag är det iallafall söndag, ska träffa mina tjejer idag :) Ska bli mysigt, träffar er allt för sällan :(
Vi ska nog inte göra något speciellt men det är alltid skoj att bara hänga..

Igår spelade familjen kort.. Jag förlorade stenhårt och ni som känner mej vet att jag avskyr att förlora.. Så jag var inte direkt jätteglad när vi hade spelat klart ^^
Blev ingen färgning av håret denna helg :/ Ska försöka att låta bli att färga det på ett tag pga att det är så slitet.. Så ska ha håret i saltvatten hela semestern tror jag ^^ Då blir det förhoppningsvis lite ljusare och kanske lite snyggare.. Mitt hår ser hemskt ut just nu, färgerna har börjat bli matta så det svarta är typ mörkbrunt och det röda är snart oranget..!
Aja, får väl se ut så här.. Vill ju inte bli flintis..!

Imorron är det jobb igen som gäller.. Jobbar bara tills på torsdag, då blir det hem och lägga ner det sista i resväskan och sedan bege sig hem till pappa.. ÅKER JU TILL EGYPTEN PÅ FREDAG :D Faan vad jag längtar, ska bli så skönt att kunna vila ut, få rensa tankarna och bara njuta..

Jag ska börja planera inför min födelsedag också har jag bestämt :) Jag vill verkligen att allt ska vara bra på min födelsedag.. Har aldrig haft en riktigt bra födelsedag.. Alltid någonting som har gått fel.. Men detta år hoppas jag att det blir ändring på det.. Jag fyller ju trots allt 20 :D
Så ni får hålla utkik efter en invite ^^

Aja nu ska jag fixa klart mej och sedan bege mej mot handen :) Hörs senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0