Tisdag

Idag var jag inte alls på humör för att jobba.. Hade en massa annat som försig gick i mitt huvud :/
Tack Thomas för "pratstunden", det behövdes :) Du är riktigt bra på att få mej på bra humör igen :) <3
Dagen gick iallafall relativt fort tack och lov..! Hoppas att morgon dagen går bättre.. På torsdag måste jag tyvärr till Aleris igen för att undersöka mig och kanske göra lite prover.. Jag håller tummarna för att mamma kan följa med, vill VERKLIGEN inte gå själv :/ Hatar att gå på sånna här undersökningar :( Är alltid så jävla nervös och livrädd..

Aja till mer positiva saker ja, det finns faktiskt något positivt i mitt liv just nu nu är det bara 10 dagar kvar innan jag åker till Egypten :D Ska bli så jävla skönt, komma bort ifrån Sverige och bara ta det lugnt men sol, god mat och alkohol ;) Då ska mina nya kläder med och självklart min älskade kamera <3



De här tre plaggen köpte jag i Malmö :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0