Torsdag

Idag har varit en bra/jobbig dag.. Började med att jag, mamma och Bella åkte till jobbet.. När jag väl hade börjat jobba så kommer mamma upp på min avdelning och säger att jag inte får använda just det programet som jag var tvungen att använda pga att de skulle ändra i systemet så att våra datorer ska gå fortare..
Men fan vad glad jag blev när det blev klart.. Vanligtvis tar det ca 4 minuter för mej att öppna upp ett nytt dokument men nu tog det bara 11 sek :D Det gick så himla mycket fortare att jobba - grymt skönt, man blir gladare när det går bra ^^
Iallafall jag hann med att göra en massa saker de 3½ timme som jag jobbade :P

När klockan började närma sig 12.45 var jag tvungen att gå för jag skulle på undersökning på Aleris.. Tack och lov så följde mamma och Bella med dit, hade nog inte klarat av det själv :) Taaack <3
Iallafall kom dit och började med att bli undersökt igen.. Fick sedan gå och göra ett ultraljud - det kändes lite udda att göra faktiskt men intressant..
Sedan var det bara att bege sig tillbaka till väntrummet.. Väntade ett tag och sedan kommer en sköterska fram och säger att jag ska göra en punktion igen (även fast läkaren sa att jag inte skulle behöva det) men det gick iallafall bra första nålen kändes som faaan, den andra kändes men inte lika mycket..
Sen var det åter igen till väntrummet, fick sitta där i ca 30 minuter innan läkaren hämtade in oss igen.. Vi pratade lite och han berättade om provsvaren och sånt, sen med lite övertygande så bestämde vi att jag ska operera bort knölen.. Så fick gå och fylla i en hälsodeklaration och sånt och bokade tid..
Jag kommer bli sövd - tack och lov..! Hade inte sagt ja om jag inte hade blivit sövd.. Har ju levt med knölen i ett x antal år nu så :P
Eftersom att jag skulle gå så tidigt ifrån jobbet så käkade jag ingen lunch, så när vi väl var klara på Aleris ca 15.30 så var jag så vrål hungrig att jag höll på att dö..

Just nu sitter jag och pratar med Mattias på msn och vi pratar gamla minnen :D Vi har ju faktiskt varit med om ganska många saker tillsammans ;P Saknar den tiden, när allt var så enkelt och bara roligt.. Saknar förstås vissa saker mer än andra.. Typ vissa av mina gamla vänner, gamla lärare Björn och sånt :D Om man ändå kunde gå tillbaka i tiden och uppleva det igen, skulle vara totally awsome..
Satt och kollade i skolkatalogen från 9an och kunde inte göra mycket mer än att skratta ^^ Man såg så jävla liten ut och alla minnen kom tillbaka, både bra och dåliga..
Vi satt och pratade om ifall vi hade förändrats sedan 9an ^^ Jag tycker personligen att jag har förändrats enormt sedan den tiden.. När jag gick i grundskolan var jag ganska pojkig av mej.. Gick runt i hängbyxor, stora t-shirts och sånt ^^ Hade en ganska pojkigt beteende också men det ändrades faktiskt mer mot slutet av 9an.. Då började jag klä mej mer som en kvinna och sånt ^^ Ibland lite väl mycket, gick runt i magtröjor, tröjor med öppen rygg, genomskinliga tröjor med inte alls mycket under, väldigt djupa urringningar och sånt ^^ Haha på den tiden älskade jag dessutom att ha på mej jeans.. Det roliga va ju dessutom att jag inte direkt hade mycket att visa upp på den tiden men jag tyckte att jag va så jävla snygg xD
Saknar verkligen den tiden <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Håller med om att högstadietiden hamnar under kategorin "speciella minnen". Livet lekte och allt var bara så kul! =)

2010-04-09 @ 14:53:49
URL: http://haekkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0