Söndag igen :)

Om ni nu läste min blogg tidigare idag så vet ni att jag träffade mina flikkor idag :)
Gick först och fikade med Loppan :) Var riktigt trevligt, lite skvaller och trevligheter.. Alltid lika roligt att träffa min Loppa <3

Vid 14.00 träffade vi upp Jenny och Evis :) Vi gick runt och kollade på kläder.. Jag behövde köpa lite saker inför Egypten resan.. Hittade en massa roligt och för en gångs skull så hittade jag just det som jag skulle köpa :D
Vi hade det jätte trevligt i Handen ^^ Har saknat mina flikkor :)

Iallafall här får ni lite bilder på det jag har köpt idag.. Vad tycker ni? :D




Tröja: Gina Tricot
Shorts: BikBok


Tröja: Gina Tricot
Shorts: BikBok


Detta köpte jag när jag va i Skåne men nu får ni se det på :)
Spetströja: Shock
Kjol: Shock


Klänning: Shock


Kommentarer
Postat av: Nina

Varför gnäller du över håret? Det ser ju hur coolt ut som helst! =) Orange är min favoritfärg, skulle också ha det i håret om det inte vore för bebisen. Vill att den ska känna igen mig som jag egentligen är.. Får börja färga igen när den är äldre, hehe.

2010-04-12 @ 08:34:52
URL: http://haekkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0