..

Åter igen fredag.. Denna helg händer inget speciellt direkt, bara en massa packning.. Flyttar ju på onsdag och har fortfarande inte börjat packa.. Herregud, jag sa att vi skulle börjat för 3 veckor sen men det var jag ensam om att tycka ^^

Igår var jag och köpte mej en TV :D Haha en 40 tums LED, har ingen aning om vad en LED tv är men den är jätte bra ^^ Dessutom när bror hjälpte mej bära upp den i lägenheten så blev han lite chockad över att jag hade köpt en LED haha.. Den ska tydligen vara jätte bra hahhaha :D

Imorse var det enhetsmöte på jobbet.. Kommer alltid lite tidigare för att få frukost också - mums.. Tycker faktiskt att enhetsmötena är riktigt bra, man får lära sig lite mer om de andra avdelningarna och vad de håller på med.. Även fast jag inte riktigt hängde med i allt de pratade om :P haha

Efter jobbet kommer mina älsklingar hit och möter upp mej och sedan ska vi bege oss till münchen bryggeriet fr Ink Bash :D Ska bli jätteroligt, älskar tatueringsmässor :)
Tyvärr har jag lovat mamma att jag inte ska komma hem med en ny piercing.. Så får hålla mej till att kolla på piercing smycken till de jag redan har :)

Hihi nä nu måste jag återgå till arbetet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0