Jobbbbaaaar...!

Nä, nu är det fredag igen och jag sitter på jobbet.. Har varit jätte seg hela dagen, har ju inte fått sova ut ordentligt på ca 2 veckor :/

Igår var jag på Points kräftskiva på Gamla tryckeriet i Alvik :) Var ganska roligt faktiskt, satt med en gäng udda människor fast trevliga på sina egna sätt...
Haha en av killarna vid mitt bord tyckte jag att mamma kunde dejta xD han såg jätte bra ut och var jätte trevligt, det som var negativt var han skratt.. Herregud, när underhållningen satte igång och vi alla skrattade så vet jag inte riktigt vem jag skrattade mest åt, komikern eller killen vid mitt bord ^^

Nu är det iallafall inte långt kvar innan jag ska gå hem *jippi* ska åka hem till pappa så förhoppningsvis är det inga förseningar för då kommer jag missa min buss och det pallar jag inte med..

Men nu back to work for about 50 minutes :) Seee yaaaa laaater :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0