Pride

Igår var Pride paraden :)

Det var grymt roligt att vara med i paraden.. Jag, Jenny och Evis gick från starten vid Zinkensdamm hela vägen till slutet på Gärdet.. Med en liten paus vid Kungsträdgården för att käka och mötta upp Izza :)
Älskar alla personer som verkligen vågar sticka ut och se så otroligt coola :D Vi såg en kille som var utklädd till en polis och han var riktigt snygg som tjej.. Blev nästan lite avis..

Det är inte ofta man får gå halvnaken på Stockholms gator :D
Ju längre man gick i paraden så åkte mer och mer kläder av, haha.. Började med att min skinnväst åkte av sen åkte kjolen och sist så åkte tröjan xD haha även fast jag inte är jätte förtjust i min kropp halv naken så kände jag mej ändå snygg och sånt ^^ Var en kille som stod och kollade som försökte ta på mej haha fan vad han glodde xD
Även fast vi hade gått/hoppat/dansat i ca 2 och en halv timme så var jag inte trött, hade kunnat fortsätta gå hela dagen ^^
Väl framme vid gärdet så la vi oss på gräset och tog det lugnt och kollade på alla människor och hade det trevligt..
Var en tjej som kom fram och frågade om hon fick fota min tatuering på ryggen för hon ville ha något liknande :)

Strax innan vi skulle gå därifrån kommer det två "gubbar" som frågade om de fick fota mej haha.. Så ena killen fotade mej med hans kompis.. Får se om man ser den bilden någonstans på nätet xD haha

Efter paraden så bestämde vi oss för att vi skulle gå på bio.. Så vi gick och såg Trollkarlens lärling, den var faktiskt ganska bra :)

Tack mina underbara tjejer för en helt underbar dag :D <3
Längtar redan till Pride 2011 :D :D





Fler bilder hittar ni på http://Isbiiteen.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0