Tisdag

Hmm, ska jag göra en sån där jätte rolig uppdatering som alla älskar? xD

Fredag:
Efter jobbet åkte jag hem och fixade mej och sånt för att sedan åka och möta upp Evis och Izza för en ute kväll :) När Loppan slutade jobba så mötte vi upp henne och fortsatte trevligheterna..
Första stoppet på kvällen var på Oliver Twist med Katta och hennes polare.. Var ganska intressant kan man minst sagt säga...
Efter det drog vi till slussen och träffade Loppan, drog sedan hem till Tom för att hämta upp honom, sen blev det Berns.. Där firade Miss Inga sin födelsedag så vi hälsade på henne/honom.. Träffade även Tito (har för mej att han var typ kändisfrisör ^^) han är iallafall riktigt häftig tycker jag :P
Efter Berns så drog vi till Paradise en sväng.. Där var jag och Loppan kanske kvar i ca 1 timme sen drog vi där ifrån, kändes inte riktigt som om vi passade jätte bra in där.. Nästa gång blire HARRYS ;)

Lördag:
Var ganska segt att ta sig upp ur sängen men det gick.. Orkade knappt fixa mej, gjorde två flätor i håret, satte på mej kläder och sånt sedan satte jag mej i bilen för att åka till jobbet och jobba i ett x antal timmar :P
Kändes inte alls som om jag skulle orka det men ju längre vi satt där och jobba ju piggare blev jag ^^ Till slut var kl ca 17 och då var vi nästan klara :)
Så då var det bara att åka hem igen och ta det lugnt.. Jag hade en riktigt mysig dejt med min soffa den kvällen haha..
Cosmo sov även första natten i min säng, jobbigt som fasiken måste jag säga.. Det är inte alls lätt att sova när man har ett par tassar vid munnen hela natten.. Haha men det gick :P

Söndag:
Denna dag gjorde jag inte så jätte mycket :P Åkte till Kungsholmen men mamma och bror för att gå på en handledarkurs.. Så när alla papper har kommit så kommer jag kunna köra med mamma också :P haha fram och tillbaka till jobbet? xD

Måndag:
Igår hade jag så sjukt roligt med två av de bästa :) Vi var och kollade på Pain på grönan.. Asså jag har nog aldrig haft ett sådan smile på läpparna som jag hade igår..
Han var så otroligt duktig, fick verkligen hjärtat att slå och jag ville bara släppa loss and go totally crazy men jag hade så sjukt ont i ryggen så det kunde jag inte :(
Men fy faan vad niice det var :D Sen blev det ju bara bättre att Loppan och Evis var med :)





Tisdag:
Idag på jobbet hade jag ganska mycket att göra.. Hann inte riktigt med allt heller så har en hel del att göra imorron också :/
Men då ska jag vara på jobbet ca 8.30 för frukost med avdelningen.. Vi ska fira att vi har blivit klara med alla mina kontroller (det var ett x hundra avtal)..
Känns riktigt skönt att faktiskt inte ha de där hemska tornen bakom mej längre :) De var mer eller mindre kända som "Twin towers" för oss xD Vi bara gick och väntade på att det skulle rasa..

Nä, nu ska jag ladda upp bilder på bilddagboken (http://Isbiiteen.bilddagboken.se) sen ska jag gå och sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0