.

Im sorry, jag vet att jag inte har skrivit på länge.. Men jag har knappt suttit vid datan hemma, har haft fullt upp med min lilla ängel Cosmo :)
Så för er som inte vet det så har vi (jag och mamma) köpt en Chihuahua :D


Cosmo :D

Iallafall veckan har varit riktigt bra.. Bjöd mamma och Bella på bio i måndags, vi såg nya Shrek filmen i 3D.. Den var bra men inte lika bra som de andra :P I tisdags åkte vi till Eskilstuna för att hämta Cosmo..

Igår (torsdag) så jobbade jag och sedan åkte jag hem och fixade mej och åkte sedan för att möta upp Jenny och Eve :)
Vi blev ca 1 timme försenade men det gjorde ingenting eftersom att Björns band inte började spela fören vid 23.30..
Blev typ terroserade av ett gäng 15 (?) åringar.. De stod och glodde på oss och typ fotade oss och en massa skit när vi satt och väntade på tåget... Sjukt irriterande, när vi gick till andra sidan av stationen så följde dom efter.. De gav sig inte ens efter vi hade sagt åt dom att dra åt helvete..

När de väl hade slutat så stod vi typ och fotade oss vid stationen xD haha var sjukt roligt, blev dock lite pinsamt ju mer människor det blev runt om..
Har inte fått de bilderna från Eve ännu men lägger upp dom så fort jag får dom :)

Det var iallafall en ganska bra kväll.. Hade kunnat vara utan en del av personerna som var där och var totalt dryga och sjukt irriterande.....! Men annars var det en lyckad kväll med mina tjejer och riktigt bra musik :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0