..

Jaja, jag vet att jag är super dålig på att uppdatera.. Nu har det väl gått typ 2 veckor? ^^
Men jag har verkligen inte haft någon ork att blogga.. Jag orkar inte ens uppdatera min bilddagbok varje dag (då är det illa)..

Nä men det har väl inte hänt så mycket.. Har varit sjuk men har jobbat ändå.. Annars har allt flytit på som det brukar göra :P

Nu börjar julen sakta men säkert närma sig.. Jag känner fortfarande ingen julglädje, jag brukar ju alltid vara så himla glad runt julen men i år har jag ingen julkänsla alls :(
Har knappt hunnit köpa några julklappar heller och vid den här tidpunkten varje år brukar jag vara klar sedan länge tillbaka...
Så sjukt irriterande, det här året har gått hur fort som helt och kan inte direkt säga att så mycket bra har hänt heller... Ska sluta säga "Detta år kommer att bli det bästa någonsin" varje nyår...
Ska nog börja säga "Detta år kommer att suga stenhårt" då kanske det faktiskt blir ett bra år ^^

Just nu sitter jag på jobbet och är vrålhungrig som alltid ^^ Det är lite halv kaos här idag men förhoppningsvis ordnar sig allt snart så det kan bli lite lugnare...

I helgen ska jag hem till pappa och ta det lugnt (hoppas jag).. Skulle behöva sova ut en dag, är jäääättttttee trött :(

Nä, nu ska jag fortsätta jobba så man kanske kan få en någorlunda bra statistik ^^

Kommentarer
Postat av: hanna

jag har köpt julklapp till dig och camilla ;P

2010-12-09 @ 19:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0