..

Nu är det åter igen måndag och jag sitter på jobbet...
För någon konstig anledning så är jag inte alls på bra humör idag.. Kanske vänder efter lunch?

Helgen var iallafall ganska bra, åkte hem till pappa i fredags och tog det lugnt.
På lördagen åkte jag, Camilla och BB till Skärholmen för att kolla efter lite julklappar.. Hittade inte så mycket men var trevligt ändå.. Efter det så bjöd jag pappa på middag och sedan bar det av till Södertälje för "fest"..

Vi skulle ha dragit ut till Caesar men vi stannade kvar hemma hos Camilla och BB.. Hade inte träffat folket på hur länge som helt så det var roligt :) Tack och lov så kom inte en viss person som skulle ha kommit dit hehe är inte så förtjust i henne ^^

Ett par glas vin och en halv cider senare så kom Lotta och hämtade mej.. Var riktigt skönt att få komma hem och sova, var sjukt trött då också ^^

På söndagen så kom Lena över för att baka.. Jag var mer eller mindre ugnsvakt - förstod inte riktigt att de lät mej vara det xD haha men det gick ganska bra ändå :P
Sen körde pappa hem mej till mamma :)

När jag hade kommit hem så slog jag in lite julklappar och sen så satte vi upp julgranen :) Även fast jag fortfarande inte har någon direkt julkänsla så var det riktigt mysigt att se julgranen klädd :)

Idag efter jobbet ska jag och mamma gå på någonting i Bellas skola.. Är inte jättesugen på att gå men får väl släpa mej dit och försöka ha roligt...

Vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag vill se en julpyntat Cosmo :D

2010-12-13 @ 18:32:40
URL: http://metrobloggen.se/esaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0