..

Denna dag har varit ganska bra, även fast den hade en ganska jobbig start ^^

Hade en hel del att göra på jobbet men stressade inte direkt ihjäl mej.. Hade fortfarande tid för lite prat och fika :P
Point kom förbi jobbet för att lämna lite julklappar :D Alla fick en varsin liten ask med olika choklader i ^^ Jag öppnade min och tjuvkikade vad jag hade fått för några men har ännu inte smakat på dom :P
Senare på dagen delade min chef ut biobiljetter till alla på avdelningen ^^ Så nu har jag 4 extra biocheckar att använda innan mars xD
Eftersom att jag har sparat mina biljetter som jag fick förra gången (minns inte varför det var men iallafall) så har jag totalt 8 st nu xD

Nä, ska börja göra mej i ordning för att sova nu...

Hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad bra då blir det mycket bio i vår :-)

2010-12-25 @ 14:14:55
URL: http://Metrobloggen.se/esaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0