Tisdag

Usch kom till jobbet för en stund sen, är trött som faaan och fryser ihjäl :( Känns inte som en jättebra start på en tisdag :/

Haha igår skrev jag ett mejl till Coca Cola för att fråga vad fan de har gjort med min älskade Fanta Exotic...! Den smakar ju skit nu :(
Fick inte direkt ett vettigt svar heller, de skrev typ att vissa kan uppleva att Fanta Exotic har blivit lite ljusare i färgen sen de slutade ha i konserveringsmedel i men har fortfarande samma goda smak :)
Så fan heller att den har samma goda smak, den är ju piss äcklig nu... Så tyvärr Coco Cola har förlorat en handlare... Det enda jag kommer köpa är Sprite annars får det bli Icas läsk xD

Jag passade även på att mejla till Brandos.se för att se om de kommer få in några fler storlekar på mina Iron Fist skor som jag vill ha ^^ Har ännu inte fått något svar men jag håller tummarna :)

Nä, nu ska jag sätta igång och jobba så jag kan få gå på lunch xD hahahaha

Seeeeee yaaa :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Wow vilka SKOR =) dom kommer vara ursnygga på dig!!

2010-12-21 @ 16:59:26
URL: http://metrobloggen.se/esaa
Postat av: Angelica

SV: Aa, om de kommer in i min storlek xD Det enda jobbiga är att de är 12 cm klack på dom ^^

2010-12-21 @ 23:02:28
URL: http://misslyckad136.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0