Fredag

ÄNTLIGEN ÄR HELGEN HÄR :D

Nu har ännu en arbetsvecka gått, denna vecka har varit roligare än övriga måste jag ju erkänna :)
Lite andra roliga saker har också hänt men det är inget som jag tar upp här xD De som behöver veta, de vet om det.. Haha nu blir ni andra lite nyfikna eller hur ;)
Faan vad jag ska soooova imorron bitti :D

Imorron blire bowling kalas :P Haha får se hur det blir.. Förhoppningsvis har jag någon sorts tur dag och spöar skiten ur bror xD

Nu ska jag nog försöka fixa min handklovor så att de inte går av när man använder dom xD Kanske skriver lite senare.. Kände när jag började skriva att jag faktiskt inte har så himla mycket att skriva om..

Kommentarer
Postat av: hanna

jag spelar också bowling ilördags

2010-02-14 @ 14:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0