Lördag

Jag vet att jag inte har skrivit på länge men har verkligen inte haft ork..
I torsdags var jag iallafall på Harry B James pga att det var Bandit fest :D Det var riktigt skoj, såg på när de berättade om vilka som var med i metallsvenskan och när det var Bandit Unplugged.. Men jag tror nog att det bästa på hela kvällen var när Blowsight spelade, fy fan vad grymma de va :D Jag trodde typ att det skulle vara något töntband som spelade men herregud vad jag blev glad :D
Är helt klart ett fan av dom nu ^^ Pratade med någon snubbe som kände gitarristen, ganska nice..
Evis och jag stod och pratade en hel del med Andre som jobbar på Bandit, han var jätte trevlig :)
Tyckte att det var lite tråkigt att det bara blev jag och Evis men det kommer fler bandit fester :D

Jag kom iallafall hem vid 02.15 och då var det bara att gå och lägga sig, skulle upp och jobba efter några timmar :P Sov iallafall i ca 4 timmar sedan var det dags att fixa sig och dra till jobbet.. Jag halvsov på bussen till gullmars och kom 20 minuter innan jag skulle börja jobba.. Så då åt jag frukost och tog det lugnt innan alla kom tillbaka från mötet ^^
Alla frågade hur jag mådde och tyckte att det var riktigt starkt av mej att jag kom till jobbet haha.. Jag jobbade riktigt bra och slog mitt personliga rekord som nu ligger på 20 eller 21 minns inte riktigt just nu xD
Den sista timmen innan jag slutade kände jag att jag var riktigt trött och sånt för jag blev ganska grinig.. Blev skit sur på datan för att ingenting funkade som jag ville och jag blev riktigt irriterad.. Men allt löste sig till slut..

Gick och la mej riktigt tidigt bara för att jag skulle få sova ut.. Vaknade när klockan var 9.20, jag trodde att min alarmklocka inte hade gått igång och att jag typ hade sovit hela dagen men nej nej xD
Idag ska jag bara ta det lugnt hela dagen och njuta av ledigheten.. Om jag minns rätt så kommer nog min moster och hennes man upp till Stockholm idag.. Sedan imorron ska mina kusiner komma.. Eller vet inte om jag kan säga kusiner eller kusin, vet inte vilka som ska komma xD

Jaja men nu har jag iallafall uppdaterat lite, ENJOY :)
Det kommer säkert att komma mera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0