Måndag

Nu sitter Thomas och klagar på att jag aldrig uppdaterar min blogg.. Även fast jag uppdaterade den igår ^^

De som läser min blogg vet att jag mådde pissigt igår och idag kan jag inte påstå att jag mådde mycket bättre.. Åkte till jobbet imorse och allt kändes prima men när kl började närma sig halv 12 så började jag känna mej jätte yr och mitt hjärta började slå jätte fort.. Så jag drack en massa vatten och gick på lunch, mamma och jag gick till pizzerian vid söder för att käka sallad.. Men direkt när jag tog en tugga så kände jag att jag inte klarade av att äta och så började jag må jätte illa..
Vi tog med oss salladen till jobbet och sedan bestämde vi att jag skulle åka hem.. Så mamma frågade om Walle kunde köra hem mej och snäll som han är så gjorde han det, mamma följde också med..
Försökte äta lite igen men det gick inte så jag gick och la mej.. Sov ett tag och vaknade upp och kände att jag va lite hungrig men fortfarande illamående..
Fick i mej lite bröd iallafall, hade världens huvudvärk och var helt skakis i kroppen..

Ska vara hemma från jobbet imorron, måste ringa till vårdcentralen för att kolla om de har några tider så att jag kan komma och undersöka mej.. Se om det är någonting som är fel på mej eller om det är något annat.. Känns inte så bra att gå omkring och känna mej såhär..
Frågade om min älskling Evis ville följa med mej om jag fick en tid imorron.. Vill inte gå själv utifall att jag måste göra typ blodprov och sånt.. Klarar inte av nålar ensam :/
Jag hoppas iallafall att jag mår bra tills på torsdag, för då är det bandit :) Och förhoppningsvis kommer jag att träffa Anderas då :D Men inget är säkert, så vi får helt enkelt vänta och se..

Idag var mamma och beställde blommor till begravningen på måndag.. Har bara sett bilder på hur de ska se ut, fast inte med just de färgerna så hoppas att det ser snyggt ut :)

Aja, nu orkar jag inte skriva mer.. Thomas är du nöjd nu? :P

Kommentarer
Postat av: Thomas

Yes, nu e jag lite nöjd :) men jag vill se förbättring ;)

2010-02-22 @ 22:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0