Söndag

För er som läser min blogg eller bara känner mej vet att detta inte har varit en så bra vecka.. En massa jobbiga saker som har hänt och denna dag har inte varit bättre :(
Började med att jag gick upp kl 8 för att fixa mej och åka på handledarkursen för körkort, allt var jättebra till slutet när jag helt plötsligt svimmade.. Vaknade upp och det tjöt som faan i mina öron och jag fattade ingenting men förstod ändå att jag hade svimmat..
Kunde knappt stå upp utan att det kändes som att jag skulle ramla ihop, när jag kom hem så la jag mej i sängen direkt... Men fick sedan springa upp för att jag var tvungen att spy, tyvärr så kom jag inte längre än in i köket innan det brast..
Gick och duschade, försökte sedan äta (fast det gick inte) och la mej på soffan invirad i en filt.. Sedan var det dags att bege sig hem mot haninge igen..
Har iallafall klarat av att äta lite nu men mår fortfarande inte så bra :/ Men förhoppningsvis så mår jag mycket bättre imorron, eftersom att det blir jobb då..

Denna vecka har jag inte haft tid eller lust att försöka hitta någon Veckans babe så denna vecka blir det ingen.. Men jag lovar att nästa söndag ska jag ha en :) Hoppas att folk inte blir så besvikna

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tycker att du kan vara veckans babe sålänge! :)<3

2010-02-21 @ 23:03:46
URL: http://metrobloggen.se/esaa
Postat av: Julia

Krya på dig :)

2010-02-22 @ 01:19:02
URL: http://juliasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0