Söndag

Jag tror nog att alla som läser min blogg är ganska nyfikna på att se vem som blir denna Veckans babe.. Men ni får faktiskt vänta ett litet tag till ^^
Denna vecka har jag jobbat, jobbat och åter igen jobbat.. Har varit ganska jobbigt, min kropp ha fortfarande inte blivit van vid att gå upp kl 6 varje dag.. Men jag hoppas att det blir ändrig på det :)

Helgen var lugnt och riktigt skön.. Behövde verkligen bara ta det lugnt och vila ut.. Träffade Ante och Kristin igår också, var trevligt :)
Idag var vi hos Helen, Nattis och Lulle och hälsade på.. Helen var jätte brun, hon kom nyligen hem ifrån Egypten *AVIS*

Aja, har inte så mycket mer att skriva nu :P Men snart kommer Veckans babe upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0