Tisdag

Jaha, nu har det gått två dagar sedan jag startade Veckans babe, så vad tyckte ni om det då? Verkar det roligt eller bara töntigt? Tycker det är ganska bra att höra era åsikter, eftersom att det är ni som läser :)

Idag har jag haft så himla ont i min svank, har knappt kunnat sitta ner längre än 10 minuter innan jag får sådana smärtor så att jag nästan vill gråta :(
Förutom mina hemska smärtor så har jag känt mej totalt seg idag, har knappt orka göra någonting.. Vill bara soooova men det kan jag ju inte när jag jobbar.. Så just nu längtar jag tills helgen så att jag kan få sova lite längre än kl 6.30..

Satt för en stund sedan och hade en trevlig konversation med Andreas när jag ser att ingen mindre än Viktor skriver till mej xD Så roligt att han alltid ska höra av sig vid helt fel tillfälle.. Men ganska skönt att veta att han lever iallafall..

Funderar på om jag ska skaffa en till blogg, en som ingen känner till.. Känns som att jag inte riktigt kan skriva vad jag vill i denna pga att det är så många som läser den.. Vill inte vid vissa tillfällen såra folk men jag känner ändå att jag måste få skriva av mej på något sätt..

Aja kanske dags att gå och lägga sig nu..? Åh jag vill inte, är inte ens trött.. Men vi hörs imorron :) Puss på er alla <3

Kommentarer
Postat av: bb

känns som att det blir jag som blir veckans babe nästa gång

2010-02-03 @ 13:21:59
Postat av: Evelina

I loved it! Vill se en ny veckans babe vaaaarje vecka =)<3

2010-02-03 @ 16:09:35
URL: http://www.metrobloggen.se/esaa
Postat av: Anna

Jag tycker det var en bra idé :D:D Och OM du skaffar en till blogg, är det ingen som får adressen dit då? (a)

2010-02-03 @ 20:00:38
Postat av: Angelica

SV:

BB, haha du har väl inte gjort så mycket för mej så att du kan bli veckans babe? :P Man måste förtjäna det ^^



Evis, niice självklart att du ska få det :D <3



Loppan, härligt :) haha jo kanske några men inte en massa :P

2010-02-03 @ 23:01:17
URL: http://misslyckad136.blogg.se/
Postat av: bb

vadå gjort? det är ju bara att kolla på mig så ser man ju att jag är veckans babe :)

2010-02-04 @ 14:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0