Torsdag

Jag vet att jag inte har skrivit på ett par dagar nu men har verkligen inte känt för det.. Har mått jätte dåligt över en massa saker bla Roffe, min kropp och en del andra saker..
Iallafall nu är det mesta planerat inför begravningen som blir den 1 mars :( Vet inte riktigt vilka som kommer men ett par stycken ifrån Skåne kommer..


Jag har börjat fundera lite på vilka av mina vänner som faktiskt är riktiga vänner.. Speciellt nu efter att Roffe dog, har haft en del folk som har beklagat sorgen och allt sånt medans vissa verkligen inte har brytt sig.. Börjar ju fundera på om det verkligen är en vän då (finns ett par personer som är undantag men fan inte många).. Känns inte riktigt som det, jag skulle aldrig behandla mina vänner på ett sådant sätt som jag känner att jag har blivit behandlad..
Vissa dagar bryr jag mej inte alls om dessa personer men andra dagar tycker jag att det är jobbigt att jag utsätter mej för det hela tiden.. Att jag fortsätter försöka få det bättre och bla bla bla men snart orkar jag inte mer.. Fortsätter saker och ting att vara som det är så kommer jag börja klippa mina vänskapsband och jag bryr mej inte ifall folk tycker att jag är dum, bitchig eller what ever.. This is my life and im going too live it the way that I want with people I care about..
Jag tänker inte leva mitt liv med folk som gör saker som sårar mej, avskyr falska människor och sådana som bara bryr sig om sig själv hela tiden.. Va ärlig och säg vad fan du tycker annars kan du hålla tyst och försvinna..!


Men tack och lov i denna hemska tid så har jag haft ett par underbara människor som jag inte kan vara mer glad för att känna :) Ni borde veta vilka ni är <3 <3
Sedan finns det en lite mer speciell som har lyst i slutet av en enormt lång och mörk tunnel :) Det gör mej verkligen glad :)
Nä, nu måste jag nog gå och sova.. Måste upp kl 6 imorron bitti..
OH SHIT..! Insåg precis att jag inte har packat, faaan ännu en sak jag måste göra imorron bitti *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0