Första dagen avklarad :)

Idag var det första dagen som jag jobbade på Euroline :) Var ganska nervös imorse men allt gick jätte bra..
Jag fick hälsa på dom jag inte kände på avdelningen och sedan var det bara att börja att lära mej ^^ Det var ganska enkelt det jag skulle lära mej men när jag skulle börja göra det själv så funkade inte mina program, så jag var tvungen att vänta på att IT killen skulle komma och fixa det.. Han kom vid halv 2 och då funkade det inte heller.. Så han fick installera om ALLT på hela datan och det skulle ta ca 1 och en halv timme.. Så jag fick dela data med Maggan som hade telefon tid just då..
När vi äntligen trodde att allt hade löst sig så visade det sig att det inte gick att spara *suck* och det var när klockan var halv 5..
Så det fanns inte mycket mer att göra än att höra av sig till IT igen och be dom komma tillbaka och fixa det.. Så jag hoppas att allt är fixat när jag kommer dit imorron..

Imorron vid kl 14.00 ska jag åka till Gubbhyllan på Skansen för att träffa en tjej som heter Olivia.. Ska se om jag kan få en praktikplats där, förhoppningsvis så kan jag få det men jobba några kvällar för att fortfarande kunna behålla mitt jobb på Euroline..

Nä, nu måste jag nog gå och sova så att jag kommer upp imorron.. Börjar kl 9.30 - 17.00 och då beger jag mej mot Tumba och hem till papi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0