Fredag

Idag är det fredag.. Dagen började med att jag gick upp ur sängen och började packa :P Sedan gick jag och la mej på soffan och pratade med mamma i cirka en timme :P Sedan va det dags att börja göra sig i ordning.. Kände att jag såg ganska söt ut idag.. Hade på mej leggings, svart kjol, vit skjorta, väst och slips :) Tyvärr så har jag ingen bild att lägga upp för att visa.. Så ni får helt enkelt lita på att jag såg sjukt söt ut :)
När klockan var lite efter 14.00 så började jag gå mot centrum eftersom jag va tvungen att köpa ett busskort så att jag kunde ta mej till Södertälje.. Stressade som fan för att jag trodde att jag skulle missa bussen.. Men nej, istället var jag i tid och bussen 7 minuter sen.. Inte kul alls men jag hann med tågen som jag skulle med och det var huvudsaken :)
Jag åkte till Södertälje och träffade Camilla för att hon skulle handla lite kläder, jag hittade även en fin tröja för 50 kr på HM :) Sedan mötte vi upp BB och begav oss hemåt..
Vi pustade oss upp för backen, kunde knappt andas när jag kom innanför dörrarna.. Sjukt kallt och så ska man gå i en fet jävla backe, inte kul alls..
Pappa och Lotta höll på med maten när vi kom, Thaimat aktigt.. Lite starkt men gott.. Helen, Roger (Helens nya kille), Nattis och Lukas kom på middag.. Det var trevligt, var länge sen jag träffade dom..

Just nu så ligger jag i min säng och lyssnar på musik och pratar med lite folk.. Är inte riktigt trött men måste nog sova om en stund ändå..
Idag har jag suttit och tänkt en del på tatueringar.. Känner att jag verkligen vill göra en till :) Vet bara inte vilken av mina hundra olika ideer jag vill göra ^^ Eller snarare vet inte vilken jag ska börja med.. Ska tänka lite mer på det..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kan intyga att du såg sjukt snygg ut - förlåt att jag inte sa nåt till dig. Kramizar Mamma

2010-01-10 @ 02:21:41
Postat av: Angelic

Sv:

Tack mamma :) - Det är ingen fara :P

2010-01-10 @ 16:49:06
URL: http://misslyckad136.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0