Jippi :)

Dagen började vid halv 7 *suck* då blev det duschen och sedan började jag fixa mej :) När klockan började närma sig 8 så gick jag och mamma mot bussen.. Känner att det var alldeles för tidigt att vara ute i kylan.. Men vad gör man inte för chansen till arbete ^^
Avskyr att sitta på en överfull buss, speciellt på morgonen.. Men det var riktigt roligt för mamma va så grymt anti allt och alla på bussen :P Satt några bakom oss som pratade ganska mycket då sa mamma "Åh herregud jag kommer inte klara av att höra dom där två babbla hela vägen" så då åkte mobilen fram så hon kunde lyssna på musik xD
När vi väl kom till Euroline så var det bara att hänga av sig jacka och sånt och sedan bege sig upp en våning för att träffa Anna :P (Visste inte att jag kände så många som jobbade på den avdelningen ^^) Iallafall så jag och Anna satt och pratade ett tag om allt möjligt inte bara jobb :P Men allt gick bra och jag fick jobbet ^^
Så jag börjar på torsdag, är inte riktigt säker på vad jag ska göra men det får jag se på torsdag :P

Imorron kommer jag nog inte kunna blogga för då ska jag, Loppan, Nakenfåret, Evis och Jossan åka till Loppans landställe :) Ska bli riktigt mysigt, komma ifrån haninge en stund ^^
Men ni behöver inte oroa er, jag kommer hem på onsdag och självklart så har jag med mej min mobil så ni kan få tag på mej :)

Justde igår så satt jag och funderade mycket på min nästa tattoo och nu har jag bestämt mej :D Jag är ca 97% säker på att det kommer bli så att jag ska göra denna :D (Bild under) Det jag måste göra nu är bara att spara ihop en massa pengar och sedan gå och göra den ^^ Om jag inte hunnit göra den innan jag fyller år så kanske jag kan önska mej den i födelsedagspresent :D Vi får se hur det blir men förhoppningsvis så hinner jag göra den så fort som möjligt.. Men det är så himla mycket som ska fixas innan sommaren ^^ Jag har sagt att jag ska köpa min systemkamera innan april och den kostar 5000 kr så jag hoppas att jag tjänar ganska bra på jobbet :) Sedan är det en massa som fyller år och tar studenten :P Så det kommer ju kosta också men jag kommer att lösa det på ett eller annat sätt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0