Lördag

Oh, shit har jag inte skrivit sen i tisdags..? Sorry, ni som läser.. Jag vet att ni redan tycker att jag är dålig på att uppdatera men jag har inte haft någon ork när jag har kommit hem från jobbet.. Dessutom så händer det inte så mycket som jag kan blogga om..
Igår på jobbet gick allt jätte bra, fick två biobiljetter (alla på min avdelning fick det), fanns en massa bullar och sånt gott, jag gjorde klart mitt arbete ganska fort.. Sedan det bästa som kunde hända på jobbet hände :) Jag hittade Flipperspelet som vi har nere i lunch rummet :D Så jävla nice, jag och mamma stod och spelade i en halvtimme sedan va vi tvungna att gå tillbaka och börja arbeta..



På kvällen sen blev det utgång.. Skulle först dra till The Bridge men det blev Harrys istället :) Mötte upp Jorre på centralen för han hade precis slutat jobba så vi tyckte att han kunde följa med oss.. Vi hade det riktigt trevligt tyckte jag.. Sedan när klockan typ vad halv 1 eller 1 så kommer Andreas och Dennis dit.. Tyckte jag först var jätte roligt men sedan så vände det ganska fort.. Blev besviken på vissa saker, irriterad och en massa annat.. Sedan kände jag efter ett tag att jag mådde sjukt illa (jag var inte full, hade bara druckit 2 cider) så jag och Loppan gick till toan och satt där inne ett tag så jag kunde andas och ta det lite lugnt.. Hjälpte inte riktigt så vi bestämde oss för att åka hem..
Jag tror nog att jag mådde dåligt pga hela situationen mellan mej, Andreas och Dennis.. Jag var orolig redan innan och jag visste inte riktigt vad jag skulle göra..

För några dagar sen satt jag och hade grymt tråkigt så då bestämde jag mej för att jag ska börja ha "Veckans Babe" på söndagar.. Det kan vara både tjejer och killar, bara för att det heter babe så måste jag ju inte direkt vara tänd på den personen :P Men iallafall så varje söndag tänker jag lägga upp en bild på veckans babe och det kanske blir en förklaring på varför just den personen blev det ^^
Så nu är det bara hålla tummarna och hoppas på att just du blir det xD

Men nu tänker jag nog gå och ta en kanelbulle som mamma bakade igår och sedan göra mej klar för ska snart åka till Roffe och kolla hans nya boende :)
Hörs senare <3

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det är okej, sålänge du uppdaterar ibland så man vet vad du gör :)

2010-01-31 @ 16:07:04
URL: http://www.metrobloggen.se/esaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0