Lördag :)

Just nu sitter jag med en turban på huvudet för att håret ska torka.. Ska snart fixa lite mat så jag hinner äta innan jag ska dra..
Strax efter 17.00 så kommer Evis till mej för att hjälpa mej med mitt hår, så att jag blir ännu snyggare tills utgången ^^ Kvällen börjar med att vi ska på Ciffas spelning på klubben/fryshuset, ska bli riktigt skoj :)
Sedan vid ca 21.00 ska jag möta upp Camilla och alla andra någonstans för att sedan dra ut och festa.. Måste ju fira att Camilla fyller 19 år :D Grattis <3
Har fortfarande ångest över vad jag ska ha på mej men kommer nog på något :P Brukar oftast göra det ^^

Aja nu har jag inte riktigt tid att sitta här och lalla :P Nu ska det fixas mat, sminka mej och välja kläder :D
Hoppas alla får en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0