Måndag

Ja, jag blev påminnd om att jag inte hade bloggat på ett par dagar så nu tänkte jag att det är dags :P
I lördags blev det bio med Camilla, BB och Mathilda.. Vi såg "Har du hört ryktet om Morgans?" den var helt okeey.. Trodde att den skulle vara bättre men den va helt okeey..
När bion började närma sig sitt slut så började min telefon ringa - tack och lov så var den på ljudlöst - visste inte vem det var men det fick jag ju veta sen :P
När bion väl var slut så ringde jag upp och hade ett ganska trevligt samtal med en person ^^ När vi väl kommit hem så la jag mej framför tvn ett tag och sedan satte jag mej vid datan.. Vid 3 tiden så gick jag och la mej.. När jag precis hade börjat somna så ringer min telefon xD Då är det såklart samma person som jag pratade med tidigare.. Blev ett ganska långt samtal med lite olika personer :P Va ganska intressant även fast jag va sjukt trött..

Idag har jag umgåtts med Loppan.. Vi åkte till Handen och fikade, vi hade ganska mycket att prata om och disskutera.. Sedan gick vi runt i centrum och kollade runt på massa saker :P Letade snyggingar att kolla på xD
När vi gick förbi 3 butiken så var Jonas där och han hälsade xD Ganska skojsigt att han faktiskt hälsar :P
Efter middagen så begav jag mej hem till mormor för att umgås lite.. va där från typ 19-22..
Nu sitter jag och kollar på Paradise Hotel xD Har inte direkt något bättre att göra :P
Imorron har jag en "date" med Loppan ^^ Vi ska leka här hemma.. Det kommer säkert att bli grymt roligt :D

Hörs kanske imorron :D

Kommentarer
Postat av: Denisé

Fin blogg ! :)

2010-01-12 @ 12:53:00
URL: http://gaysomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0