Nytt år

Ja, nu är det äntligen ett nytt år :D Nya spännande saker som ska hända som födelsedagar, folk tar studenten, semestrar, sommaren och allt annat skoj :)
2009 har varit riktigt spännande mycket saker som har hänt både saker som jag ångrar och sånt som jag vill göra om.. Hoppas på att 2010 blir lite intressant fast bättre :)
Har typ inga nyårslöften i år håller dom ändå aldrig, det enda jag har sagt är att jag ska skaffa ett jobb..
Nyårs afton va helt okeey, hade inte så stor lust att festa pga att jag har blivit sjuk.. Men pallade mitt arsle ut igenom dörren för att träffa alla.. Åkte ifrån Julia 23.52 och fick springa uppför backen vid Ica för att hinna se fyrverkerierna med mamma..
Gick sedan med mamma upp till festen som hon var på hos Coco och Linus.. Var där ett tag och sedan kände jag att jag mådde så dåligt att jag höll på att dö.. Så jag begav mej hemåt vid typ halv 2..
Så himla tråkigt när man blir sjuk på nyår :( Men kan ta igen det någon annan gång, typ på onsdag xD När vi tjejer ska hem till Loppan och käka och sedan ut och festa för att fira att hon fyller 20 år :D
Hoppas att jag har fått min nya telefon innan dess ^^ LÄNGTAR, vill ha den nu.. Har redan väntat i 2 dagar och vill bara leka med den :P

Aja, skriver imorron om jag har någonting att skriva :P Hoppas att alla fick en bra start på år 2010 :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vet hur det känns att vara sjuk på nyårsafton, själv hade jag ju feber och 150 vattkoppor förra året! Puss

2010-01-02 @ 17:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0