OMG

Har precis sett klart på filmen Avatar..!
Jag kan ärligt säga att jag trodde att alla överdrev när de sa att den va grymt bra.. Men nu när jag har sett den så kan jag inte göra mycket annat än att hålla med..! Asså, den va så grymt gjord, coola djur och människorna va ju så häftigt gjorda..
Jag måste ju vara ärlig och säga att jag faktiskt satt och skrek åt skärmen vid vissa tillfällen ^^
Jag blev nästan lite kär i Jake ^^ Han va jädrans snygg, ville rädda alla för tjejen och ja everything about him <3

Jag skulle också vilja bo på det där stället, så himla vackert - om inte de läskiga djuren bodde där ^^

Om det är någon idiot som säger att den verkar tråkig så kan den typ fara åt helvete :P Den här går lätt in i min top 5 favorit films lista :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0