Onsdag "morgon"

Igårkväll så trodde jag att mina ögon spelade mej ett spratt.. Viktor loggade nämligen in på msn, blev i chocktillstånd.. Hade nästan blivit säker på att han va död (tack och lov så är han inte det) men fick reda på varför han inte hade varit inne sedan nyår typ.. Lite tråkigt, gillar att prata med honom.. Förhoppningsvis så kan det ändras nu ^^
Idag ska jag och Loppan gå på Baristakurs vid gullmars.. Ska bli roligt, innan det ska vi käka lite på Mcdonalds hade vi tänkt xD Loppan va så sugen på det igår så då tyckte vi att vi kunde käka där idag istället.. Haha jag måste fasiken lära mej hur man gör vissa saker på bloggen asså ^^ Känner mej som en extreme amatör som inte kan någonting typ men det ska de bli ändring på..
Yes men nu ska jag nog hoppa in i duschen och börja göra mej i ordning sen.. Måste hinna städa också innan jag ska iväg..

Jag skriver ikväll och berättar hur kursen var :) Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0