Söndag

Fy faan vad piss jag mår.. Jag är inte bakis mår bara allmänt dåligt..
Har känt mej yr hela dagen, har knappt velat ställa mej upp för att jag trott att jag skulle ramla ihop då..
Hoppas att det är över tills imorron bitti eftersom jag ska till mammas jobb på "jobb intervju"..

Aja, gårdagen va rolig.. Ciffa och hans band var grymt duktiga och de gick vidare tills nästa tävling :) Måste ju erkänna att han var riktigt snygg i verkligheten och extremt lång ^^
Mötte sedan upp Camilla och de andra på centralen för att dra vidare till Viper.. Det var ganska dött där men blev mer folk till slutet av kvällen.. Kom hem vid 3 tror jag :P

Okeey men nu orkar jag inte skriva mer.. Här kommer iallafall en bild från gårdagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0