Söndag

Nu är helgen slut och det ska bli skönt att gå till jobbet imorron :) Vill dock inte gå på mitt möte med Eva imorron men tyvärr så måste jag ju de :(
Helgen har varit lugn och skön.. Igår blev det middag med familjen + Lena, Sofia, Jonas och BB :) Vi fick en hel del skratt xD Roligt när Lotta får veta saker som alla vi andra redan vet :P
Satt och funderade hur fasiken jag ska orka med Camilla och BB i Egypten.. De som sitter och bråkar och är irriterande hemma :P När vi är utomlands kan jag lixom inte fly ifrån dom :P Hade jag själv haft en pojkvän så hade jag ju kunnat tvinga med han men jag har inte den turen just nu ^^
Nä men det kommer antagligen gå bra, har ju alltid min älskade ipod som jag kan lyssna på när de är jobbiga xD

Åh, jag är helt totally in love med denna låt :D


Kommentarer
Postat av: SOFIA KARLUNG

Jag undrar också hur du ska klara dig i egypten, lider med dig! :P haha men va fan kan ingen av dina vänner följa med då? =)

2010-01-26 @ 13:26:29
URL: http://sofiakarlung.webblogg.se/
Postat av: SOFIA KARLUNG

2010-01-27 @ 12:48:46
Postat av: SOFIA KARLUNG

Usch då! Hade jag haft pengar hade jag lugnt följt med. Men just nu är jag bankrutt tyvärr =(

2010-01-27 @ 12:49:41
URL: http://sofiakarlung.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Finns ju vissa som är värre!!

Du behöver inte ta med någon annan tänk på att hela familjen andersson ska med :P

Tänk på lilla lulle ;)

Och du och jag ska dansa varje kväll när det är vuxnas tur ;) så du behöver inte ha med någon...

Älskar dig (L)

2010-01-27 @ 17:36:06
Postat av: Angelica

SV:

Haha ja men det känns lite konstigt, jag kommer typ enbart leka med barnen :P (Fy vad roligt noot)

Om vi åker till ett sådant hotell så of course :D

Älskar dig också :) (L)

2010-01-27 @ 20:47:32
URL: http://misslyckad136.blogg.se/
Postat av: camilla

nej,du och jag kan leka :P haha

om dom inte har för vuxna på hotellet får vi väl fixa det :p hahah

2010-01-30 @ 11:33:38
Postat av: Angelica

SV:

Haha aa, jag vill allt se dig fixa det xD Men det blir säkert skit bra :)

2010-01-30 @ 12:15:42
URL: http://misslyckad136.blogg.se/
Postat av: Camilla

hahah jag ska skrev vi :P så det betyder du också SYRRAN :)

2010-02-01 @ 14:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0