Tisdag

JAG ÄR SÅ HIMLA TRÖTT..!
Måste fasiken gå och sova tidigt idag så att jag inte är så himla trött imorron.. Orkar inte med att man knappt kan hålla sig vaken på jobbet.. Det är bara irriterande..
Hade riktigt mycket att göra idag, var mycket skönt.. Det tog lixom aldrig slut :P Men nu har jag nästan gjort klart alla högar så imorron blir det nya uppgifter..

I veckan blir det bara jobb och sedan till helgen ska det bakas, åka och kolla hur Roffe bor (han ska flytta till ett hem närmare haninge) och sedan så ska jag vara barnvakt på lördag.. Riktigt rolig helg xD
Får se vad jag och Bella hittar på, på lördag.. Förhoppingsvis någonting skoj..

Idag var min lilla älskling Evis och köpte en Iphone :) Så nu kan vi ringa och smsa varann gratis igen :D <3

Aja nu har jag inte direkt mycket mer att skriva.. Hörs imorron förhoppningsvis :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0