Tisdag

En viss person som jag känner tycker att jag uppdaterar för lite.. Även fast jag faktiskt försöker uppdatera varje dag :P Händer ju inte så mycket så att jag behöver skriva 25 gånger på en dag xD
Iallafall idag har jag ju som sagt lekt med Loppan :) Vi började med att spela "Just Dance" sedan efter ett tag så slutade vi med det och började planera året lite ^^ Vi kom med ganska mycket intressant ideer, vi får väl se hur många som faktiskt kommer att ske xD Bla så sa vi att vi måste ta en resa ner till tyskland snart och köpa sprit.. Har alltid velat åka ner dit så nu måste vi fan göra det snart.. Eftersom att en hel del personer som jag känner har körkort nu :D
Just nu så sitter jag och fundera på om jag ska kolla på Avatar eller om jag ska lära mej spela gitarr xD Båda är extremt lockande men vet inte vilket jag vill :P Gitarr har jag ju velat lära mej i många år men får ju så jävla ont i fingrarna och så :P Men är så grymt avis på alla som kan spela gitarr.. Någon som vill ge mej privat lektioner? ^^

Nu känner jag att jag ska vara snäll och bjuda på denna söta bild på mej xD Från när jag, Jenny och Evis va i Nacka Forum och shoppade :) Vi hittade denna söta kanin som jag gosade med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0