Torsdag

Nu har jag äntligen pallat mej ur sängen och börjat fixa mej inför dagen :)
Igår va jag hemma hos Loppan eftersom att hon fyllde 20 :) <3 Det var jätte roligt faktiskt.. Jag, Jenny och Evis va där vid halv 5 för att vi skulle hjälpa till med maten :) Vi gjorde kronärtsravioli med en enormt god sås och så vitlöksbröd till det :) Var ganska skeptiskt till om det skulle vara gott eller ej men det var jätte gott :) Så det receptet ska jag låna av Loppan.. (Alla bilder kommer upp sen, antagligen på min bdb men kanske lägger upp ett par här)
När jag väl kom hem vid halv 3 typ så var jag så frusen så att jag nästan ville dö.. Ändå fick vi skjuts ifrån vega till brandbergen.. Tack Nico :)
Idag ska jag åka och träffa Julia en snabbis för att lämna hennes laddare som hon glömde hos Anna.. Sedan ska jag kolla om jag kan komma förbi Evis och kolla på mina gudkissar så jag kan hitta något bra namn till dom :P
Annars så ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt, jag är ju faktiskt fortfarande lite sjuk :P
Imorron ska jag åka hem till pappa.. Vet inte vad som händer där denna helg så vi får se..
Aja, nu ska jag leka med min iPhone :D Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0