Lördag

Vad skönt det var att få sova ut lite imorse, uppskattades verkligen :D
När klockan var ca 12 så åkte jag och pappa till Alfa Laval parkeringen och körde lite.. Gick ganska bra, sitter fortfarande och skriker en del när jag inte vet vad jag ska göra xD Haha
Men jag känner att jag har börjat få in tekniken lite med dragläge :D När mamma kommer hem från Turkiet så ska jag sätta mej i garaget och öva på växelspaken ^^
Efter ett litet tags övning så släppte pappa av mej vid Vårsta.. Jag skulle äta lunch med Nina, Carro och Malin.. Ninas lilla skrutt Lukas var så klart med :) Han var så liten och jätte sööt.. Var jätte trevligt, har inte träffat Nina på hundra år känns det som..

Får se om jag kommer till Skärholmen denna helg eller inte.. Vill verkligen ha den där väskan..! Haha kanske kan åka förbi där imorron när pappa ska köra hem mej :D Annars får jag väl ta en liten omväg hem från jobbet på måndag haha ^^
Jag lääääängtar tills nästa vecka.. En massa mys som händer då (om ingenting kommer i vägen) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0