Lördag

Imorse när jag vaknade upp så var det bara jag och bror hemma.. Mamma och Trollet hade ju trots allt åkt till flygplatsen redan :P De satt till och med redan på planet när jag vaknade ^^

Idag ska jag grilla med Evis och Jenny och sen efter det ska vi åka in till stan och träffa Loppan för att gå ut och festa lite ^^
Ska bli riktigt roligt, var ett tag sen vi alla umgicks :)

Ska snart hoppa in i duschen.. Vet inte om jag ska gå och handla mat med bror idag eller om jag får göra det själv imorron :/ Får se hur det blir..

Men jag uppdaterar förhoppningsvis imorron :)

Hoppas ni har en riktigt bra lördag :) Pussar <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vadå trots allt?

2010-07-20 @ 22:08:58
Postat av: Angelica

Sv: Va? Vadå menade ju att ni redan hade åkt därför vi var själva hemma.. :S

2010-07-20 @ 23:13:21
URL: http://misslyckad136.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0